Εκπαιδευτική αλλαγή -- Ελλάδα Πανεπιστήμια -- Ελλάδα -- Αξιολόγηση Εκπαίδευση, Ανώτατη -- Δίκαιο και νομοθεσία -- Ελλάδα Educational change -- Greece Universities and colleges -- Greece -- Evaluation Education, Higher -- Law and legislation -- Greece
Ημερομηνία Έκδοσης:
2007-04
Εκδότης:
Επιστημονική Ομάδα Intellectum
Περίληψη:
Το πανεπιστήμιο σε επίσημες ευρωπαϊκές και εθνικές πολιτικές λογίζεται πλέον ως ένα εργαλείο δουλειάς που είναι σημαντικό για την κοινωνία, εφόσον δημιουργεί προϋποθέσεις απασχόλησης και προσφέρει αναπτυξιακή έρευνα για αγαθά σ’ ένα περιβάλλον άκρατου καταναλωτισμού. Ωστόσο αναγκαία δεν είναι μόνο η κατανάλωση, αλλά και η γνώση, ο πολιτισμός, η αναζήτηση της αλήθειας, της κοινωνικής πραγματικότητας κτλ. Συνακόλουθα, παντού στην Ευρώπη έχει ξεσηκωθεί κύμα αντιδράσεων απέναντι σ’ αυτή τη θεώρηση και έχουν προταθεί σχέδια για να επανέλθει το πανεπιστήμιο στην τροχιά που είχε τους τελευταίους αιώνες. Στο κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζεται μία πρόταση μεταρρύθμισης του ομίλου ΑΡ.ΣΗ.
Abstract:
Formal European and national policies consider university as a job instrument important for society, since it creates employment conditions and offers developmental research for goods in an environment of rampant consumerism. However, apart from consumerism, knowledge, culture, truth and social reality pursuit are necessary as well. Subsequently, there has been a reactional movement against this consideration all across Europe and plans have been made proposing the universities’ return to their previous orbit. The following text presents such a reformation proposal.