Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

View record information

Department of Public Administration  

Postgraduate Theses  

 
Τίτλος:O ρόλος του Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ): παραδείγματα ναυτιλιακών εταιρειών
Τίτλος:The role of Human Resources (HR) inTotal Quality Management (T.Q.M): shipping companies
Κύρια Υπευθυνότητα:Κάρτσωνα, Κυριακή Λ.
Επιβλέπων:Κέφης, Βασίλειος Ν.
Θέματα:
Keywords:Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Ελληνική Ναυτιλία
Total Quality Management, Human Resource Management, HellenicShipping
Ημερομηνία Έκδοσης:2020
Εκδότης:Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Περίληψη:Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο συνεχούς βελτίωσης, διαχείρισης και διασφάλισης της ποιότητας καθώς και αξιολόγησης των σύγχρονων επιχειρήσεων. Πυλώνες της είναι η έμφαση στην ικανοποίηση των πελατών, η συνεχής βελτίωση των επιχειρηματικών και παραγωγικών διαδικασιών, ο στρατηγικός σχεδιασμός, η ηγεσία, η ενδυνάμωση των εργαζομένων, η διά βίου εκπαίδευση και η ομαδική εργασία. Ορίζεται ως το όραμα μιας επιχείρησης που επιτυγχάνεται με μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και αφορά την ολοκλήρωση του συνόλου των λειτουργιών και διαδικασιών, σε ένα πλαίσιο συνεχούς εξέλιξης. Κατά τη διεκπεραίωση της ΔΟΠ, η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) συντελεί καθοριστικό έργο καθώς ανάγεται σε καταλυτικό στοιχείο της συνολικής διαδικασίας. Η ΔΑΔ αφορά τη χρήση ατόμων για την επίτευξη των οργανωτικών στόχων. Όλα τα διοικητικά στελέχη επιτυγχάνουν τους τεθέντες στόχους τους, αναθέτοντας επιμέρους καθήκοντα στους εργαζόμενους. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού της συνάφειας, της όσο το δυνατό καλύτερης διαχείρισης των ικανοτήτων της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού με την επίτευξη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε οργανωτικό και οργανωσιακό επίπεδο στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Η προσέγγιση αυτή, πραγματοποιείται μέσα από την παραδοχή ότι οι ανθρώπινοι πόροι, είναι η κύρια πηγή αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των ναυτιλιακών εταιρειών και ως εκ τούτου απαιτούν ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης, το οποίο θα ενσωματώνει τους υποχρεωτικούς κανονισμούς και τα διεθνή πρότυπα. Τέλος, μέσα από την έρευνα, θα διαπιστώσουμε πως οι ελληνικές ναυτιλιακές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τα οφέλη της ΔΑΔ κατά τη διαδικασία εφαρμογής της ΔΟΠ, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τους το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον, την παγκοσμιοποίηση, την ανταγωνιστικότητα καθώς και τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών.
Abstract:Total Quality Management (TQM) is a modern tool for continuous improvement, management and quality assurance as well as evaluation of modern companies. Its pillars are the caution on customer satisfaction, the continuous improvement of business and production processes, strategic planning, leadership, employee empowerment, lifelong learning and teamwork. It is defined as the vision of a company that is achieved with long-term planning that concerns the completion of all operations and processes, in a context of continuous development. During the execution of the TQM, the Human Resources Management (HRM) contributes a decisive task as it is reduced to a catalytic element of the overall process. HRM concerns the use of individuals to achieve organizational goals. All executives achieve their goals by assigning individual tasks to employees. The purpose of this research study is to investigate the degree of its relevance, the best possible management of the capabilities of Human Resource Management with the achievement of Total Quality Management at the organizational level in shipping companies. This approach is realized through the assumption that human resources are the main source of efficiency and effectiveness of shipping companies and therefore require an integrated management system, which will incorporate mandatory regulations and international standards. Finally, through the research, we will find that Greek shipping companies recognize the benefits of HRM during the TQM implementation process, taking seriously and continuous changes in the business environment, globalization, competitiveness and growing customer demands.
Περιγραφή:Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης, ΠΜΣ, κατεύθυνση Διοικητική Επιστήμη και Δημόσιο Μάνατζμεντ, 2020
Περιγραφή:Βιβλιογραφία: σ. 132-135
 
 
Archives to this Item
Archive Type
7PMS_KartsonaKy_7119M028.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Library - Information Services, Panteion University