Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού  

Μεταπτυχιακές εργασίες  

 
Τίτλος:Είσαι αυτό που ακολουθείς; συγκρότηση ταυτότητας ακολουθώντας πολιτιστικούς οργανισμούς στο Instagram
Τίτλος:You are what you follow: identity through the following of cultural organisations in Instagram
Κύρια Υπευθυνότητα:Κελαϊδίτης, Ελευθέριος Β.
Επιβλέπων:Γαζή, Αγγελική
Θέματα:
Keywords:Ταυτότητα, Instagram, Πολιτιστικοί Οργανισμοί, ακολουθώ, ακόλουθοι, παρακολουθούμενοι, Άλλοι
Identity, Instagram, Cultural Organisations, follow, follower, following, Other
Ημερομηνία Έκδοσης:2020
Εκδότης:Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Περίληψη:Η εικόνα μεταφέρει πολλαπλά μηνύματα, πολλαπλών περισσότερων σημασιών από το γραπτό κείμενο. Και αυτό είναι το πλεονέκτημα του Instagram, αυτό που το έχει κάνει να ξεχωρίσει από τα άλλα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε σημείο που αποτελεί σήμερα ένα από τα δημοφιλέστερα παγκοσμίως. Η εικόνα είναι κυρίαρχη στην συγκεκριμένη πλατφόρμα, με το κείμενο να έχει ρόλο επικουρικό. Οι Millennials έχουν μεγαλώσει σε μία εποχή όπου μαθαίνουν και αντιλαμβάνονται τον κόσμο μέσα από εικόνες. Δημιουργούν και καταναλώνουν με οπτικά ερεθίσματα θέασης και όχι ανάγνωσης. Επομένως, τα στοιχεία του κόσμου τους προσαρμόζονται και αποτυπώνονται σε ένα σημαίνον που ταιριάζει με την τάση επικράτησης της εικόνας. Σήμερα, μέσω του Instagram τα άτομα ενεργούν ως καταναλωτές, κοινωνικοποιούνται, παρουσιάζουν τον εαυτό τους, ενημερώνονται, και οι περισσότερες έρευνες επικεντρώνονται σε αυτές κυρίως τις ενέργειες. Όμως, υπάρχουν άτομα τα οποία αξιοποιούν αυτό το Μέσο για καλλιτεχνικά, πνευματικά και πολιτιστικά ενδιαφέροντα. Οι Πολιτιστικοί Οργανισμοί για να επιβιώσουν έχουν ακολουθήσει την ροή των επικοινωνιακών πρακτικών που θέλει διαδραστικότητα και συμμετοχικότητα. Η είσοδός τους στον κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ήταν αναπόφευκτη. Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η σχέση των ατόμων με τους παρακολουθούμενους λογαριασμούς και συγκεκριμένα η διαμόρφωση της ταυτότητας των χρηστών, πώς αντιλαμβάνεται το άτομο την επίδραση των παρακολουθούμενων λογαριασμών στην ταυτότητά του; εάν η πράξη ακολούθησης ενός λογαριασμού Πολιτιστικού Οργανισμού στο Instagram συνάδει με την ανάγκη του ατόμου για ανάπτυξη της αίσθησης του ανήκειν σε μία ομάδα; και εάν σχετίζονται οι επιλογές του ατόμου στο ψηφιακό περιβάλλον με το περιβάλλον εκτός ψηφιακής πραγματικότητας;
Abstract:Image carries many messages, even more than text. This is the advantage of Instagram; this is what made the difference among other Social Media, becoming now one of the most popular in the world. In this app, image is dominant, and text is adjuvant. Millennials have grown up learning and understanding the world through images. They create and consume by viewing, not reading. As a result, everything in their world is transforming to images. Today, via Instagram people are consuming, they are socializing, they are showing their self, and they keep informed. Many research studies are focusing in these actions. However, there are persons who use this Media for artistic, intellectual and cultural interests. CulturalOrganisations, in order to survive, have changed their mentality and followed the new trend of the participatory culture and user-generated content in digital communication. In this dissertation, was searched if the user knows that the following profiles affect its identity, if the need to belong is filled with following a Cultural Organisation in Instagram and if the choices of a person in the digital environment of Instagram has anything in common with its choices in its real life.
Περιγραφή:Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ΠΜΣ, κατεύθυνση Κοινωνία της Πληροφορίας, Μέσα και Τεχνολογία, 2020
Περιγραφή:Βιβλιογραφία: σ. 82-83
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
41PMS_KelaiditisEl_4118M036.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο