Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και ανάλυση, κατόπινκαταγραφής, των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιχειρήσεων,διαφόρων κλάδων της αγοράς, για υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι απαντήσειςτων επιχειρήσεις που συγκεντρώθηκαν από το διαμοιρασμό των ερωτηματολογίωνανήκουν σε πληθώρα κλάδων της αγορά όπως λιανεμπόριο, χονδρεμπόριο,φαρμακοβιομηχανίες κ.α.Από την ανάλυση που διεξήχθη, ανέκυψαν ως σημαντικότεροι λόγοι επιλογήςυπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας κατά σειρά η ικανοποίηση των πελατών τωνεπιχειρήσεων, η τιμή της υπηρεσίας, η λειτουργική απόδοση βάσει χρόνουπαράδοσης υπηρεσίας και η λειτουργική απόδοση βάσει ταχύτητας εκτέλεσης. Τέλος,από την εφαρμογή αναλυτικότερων στατιστικών εργαλείων, προέκυψε ότι η ζήτησητων επιχειρήσεων για ανάλογες υπηρεσίες εξαρτάται από τη λειτουργική απόδοσηβασισμένη στην ακρίβεια, από τις δυνατότητες της παρόχου επιχείρησης γιαΤεχνολογίες Πληροφοριών και φυσικά από τη φήμη της επιχείρησης/παρόχου.
Abstract:
Purpose of this paper has been to investigate and analyze, after recording, the factorsaffecting the demand of businesses in different market segments for supply chainservices. The responses of the companies gathered from the distribution of thequestionnaires, belong to a wide variety of market segments such as retail, wholesale,pharmaceuticals and more.From the analysis carried out, the most important reasons for selecting supplychain services are business’ customers’ satisfaction, service price, service deliverytime and service speed-based performance. Finally, the application of more detailedstatistical tools, has shown that the demand of businesses for such services depends onthe operational performance based on accuracy, provider’s capabilities for IT and ofcourse on the reputation of the business/provider.
Περιγραφή:
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, ΠΜΣ, κατεύθυνση Εφηρμοσμένων Οικονομικών και Διοίκησης, 2020