Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Τμήμα Ψυχολογίας  

Μεταπτυχιακές εργασίες  

 
Τίτλος:Ο ρόλος και η σημασία της έρευνας αγοράς στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ: ανάλυση μέσω μελέτης περιπτώσεων (case study]
Κύρια Υπευθυνότητα:Κούτμα, Αικατερίνη
Επιβλέπων:Κατερέλο, Ιωάννη
Θέματα:Αποφάσεις, Λήψη των
Έρευνα μάρκετινγκ -
Επιχειρησιακή έρευνα
Ημερομηνία Έκδοσης:2010
Εκδότης:Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Περίληψη:Η παρούσα εργασία, μέσω της ανάλυσης περιπτώσεων, έχει σαν σκοπό να δει την έρευνα από τη σκοπιά του χρήστη της, δηλαδή του πελάτη που τη παραγγέλνει και να παρουσιάσει τις απόψεις του γι’ αυτή. Πιο συγκεκριμένα αποσκοπεί στην εξέταση των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρησιμότητα μιας έρευνας μάρκετινγκ αλλά και στο βαθμό αξιοποίησης των ερευνητικών ευρημάτων από τα στελέχη των επιχειρήσεων ώστε να φανεί κατά πόσο συνδέονται με επιτυχημένες κινήσεις μάρκετινγκ.
Περιγραφή:Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ψυχολογίας, ΠΜΣ Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία, 2010
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
6PMS_ORG_OIK_PSY_KoutmaAik.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο