Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού  

Μεταπτυχιακές εργασίες  

 
Τίτλος:Οι πόλεις ως διεθνή BRANDS: Η περίπτωση του Πειραιά
Κύρια Υπευθυνότητα:Κυριακοπούλου, Χριστίνα
Θέματα:Αστικοποίηση -- Ελλάδα -- Αθήνα,
Μάρκετινγκ --
Ταυτότητα της ομάδας --
Πειραιάς (Ελλάδα) --
Λιμένες -- Ελλάδα -- Πειραιάς --
Ημερομηνία Έκδοσης:2011
Εκδότης:Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Περίληψη:Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Πολιτιστική Διαχείριση του Παντείου Πανεπιστημίου. Σκοπός της είναι να διερευνηθεί ο ρόλος των πόλεων τον 21° αιώνα επηρεασμένες από τις δυνάμεις της οικονομικής και πολιτιστικής παγκοσμιοποίησης καθώς επίσης και από τις πιέσεις για περιβαλλοντική, οικονομική και κοινωνική βιωσιμότητα.Είναι γεγονός ότι οι πόλεις σήμερα αντιμετωπίζουν τεράστιες προκλήσεις. Πάνω από το μισό του πληθυσμού του πλανήτη ήδη ζει σε πόλεις και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί γρήγορα.Για να υπάρξει διαφάνεια, ανάπτυξη και βιωσιμότητα στις πόλεις απαιτείται μια παραδειγματική στροφή στον τρόπο διαχείρισης και αξιοποίησης του ταλέντου και της δημιουργίας των κατοίκων, των επιχειρήσεων και των δημοτικών αρχών.Επίσης για την επινοητική δράση και ανάπτυξη στη λειτουργία της αστικής ζωής είναι απαραίτητη μια σαφής και λεπτομερής εργαλειοθήκη μεθόδων με τις οποίες οι πόλεις μας θα μπορούν να αναβιώσουν και να αναζωογονηθούν.Η εργασία εξετάζει επίσης τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των πόλεων- λιμανιών για την εφαρμογή του city branding και πως συμβάλουν στη τοπική, περιφερειακή και εθνική ανάπτυξη μιας χώρας.Με την πόλη μελέτη (case study) του Πειραιά θα γίνει προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μπορεί να συμβάλλει στη διεθνή εικόνα της χώρας και μάλιστα εν μέσω οικονομικής κρίσης.Τέλος η εργασία κλείνει με την σημασία εφαρμογής μιας στρατηγικής nation btandihg για την πόλη του Πειραιά με παράλληλη πρόταση ανάπλασης του Πειραιά του πλαίσιο της αναδιατύπωσης της ταυτότητας του ως ένα διεθνές ναυτιλιακό και επιχειρηματικό κέντρο.
Abstract:This thesis held in the Postgraduate Program in Cultural Management Panteion University. Its purpose is to investigate the role of cities in the 21st century influenced by the forces of economic and cultural globalization as well as the pressures on environmental, economic and social sustainability.The fact is that cities today face enormous challenges. Over half the world's population already lives in cities and the proportion is expected to grow rapidly.To create transparency, development and sustainability in cities requires a paradigm shift in management and development of talent and creative residents, businesses and municipalities.Also for the imaginative engagement and development in the functioning of urban life needs a clear and detailed toolkit of methods by which our cities can revive and rejuvenate.The work also examines the characteristics of the port-cities for the implementation of city branding and how to help local, regional and national development in a country. With the city design (case study) of Piraeus will try to investigate whether the largest port in the country can contribute to the country's international image and even in the midst of economic crisis.Finally the work ends with the importance of implementing a strategic nation btandihg for the city of Piraeus, while proposed redevelopment of Piraeus to the reformulation of identity as an international shipping and business center.
Περιγραφή:Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ΠΜΣ "Πολιτιστική Διαχείριση", 2011
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
41PMS_POL_DIA_KyriakopoulouChr.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο