Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας  

Ψυχολογία Τόμος 13  

 
Τίτλος:Ο ρόλος της έντασης στη δημιουργική διαδικασία και η αξιοποίησή της στο πλαίσιο της διδασκαλίας στη σχολική τάξη
Κύρια Υπευθυνότητα:Κούσουλας, Φώτης
Θέματα: Δημιουργική σκέψη
Creativity
Διδασκαλία
Teaching
Ημερομηνία Έκδοσης:2006
Εκδότης:Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία
Περιγραφή:Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει μέσα από τη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας το ρόλο της έντασης κατά τη δημιουργική διαδικασία, ιδιαίτερα όταν η τελευταία εκτυλίσσεται στο μαθησιακό - διδακτικό πλαίσιο της σχολικής τάξης. Τα βασικά ερωτήματα της εργασίας εξετάζουν τη φύση της έντασης στη δημιουργική έκφραση και την αποτελεσματική της διαχείριση στη μαθησιακή διαδικασία μιας δημιουργικής διδασκαλίας.
Βιβλιογραφική Παραπομπή:Ψυχολογία (τόμος 13) (τεύχ. 1) 110-124 (2006)
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
koysoylas_PSIHOLOGIA_TOMOS.13_TEYHOS.1.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο