Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας  

Ψυχολογία Τόμος 14  

 
Τίτλος:The student-teacher relationship scale in a Greek sample of preadolescents: reliability and validity data
Κύρια Υπευθυνότητα:Galanaki, Evangelia P.
Θέματα: Σπουδαστές και εκπαιδευτικοί
Students -- Education
Ελλάδα
Greece
Ημερομηνία Έκδοσης:2007
Εκδότης:Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία
Περιγραφή:The article examines the psychometric properties (reliability and validity) of the Greek version of the Student-Teacher Relationship Scale (STRS; Pianta, 2001), as well as the quality of this relationship in preadolescents. A large body of relevant research has examined the relationship between students and teachers during the preschool and early childhood years.
Βιβλιογραφική Παραπομπή:Ψυχολογία (τόμος 14) (τεύχ. 3) 292-310 (2007)
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
galanaki,vasilopoyloy_PSIHOLOGIA_TOMOS.14_TEYHOS.3.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο