Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας  

Ψυχολογία Τόμος 7  

 
Τίτλος:Gender differences in the development of academic self-concept of attainment from the 2nd to the 6th grade: Relations with achievement and perceived motivational orientation
Κύρια Υπευθυνότητα:Lepola, Janne
Θέματα: Ακαδημαϊκή επίδοση
Academic achievement
Αυτοαντίληψη
Self-concept
Εφηβική ψυχολογία
Adolescent psychology
Ημερομηνία Έκδοσης:2000
Εκδότης:Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία
Περιγραφή:The aims of this study were, first, to examine gender differences in the development of math, reading and writing self-concept of attainment (SCA) from grade 2 to grade 6, and, second, to investigate the relationships between self-concept and academic achievements, and self-concept and motivation.
Βιβλιογραφική Παραπομπή:Ψυχολογία (τόμος 7) (τεύχ. 3) 290-308 (2000)
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
lepola,vauras,maki_PSIHOLOGIA_TOMOS.7_TEYHOS.3.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο