Library SitePandemos Repository
Pandemos Record
 

Προβολή στοιχείων εγγραφής

Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας  

Ψυχολογία Τόμος 8  

 
Τίτλος:The effectiveness of kindergarten programs which aim at preventing reading and spelling problems in school:A comparison of three different approaches
Κύρια Υπευθυνότητα:Roth, Ellen
Θέματα:Εκπαίδευση -- Γερμανία --
Education -- Germany --
Δυσλεξία --
Dyslexia --
Ανάγνωση -- Τεχνική --
Reading -- Technique --
Ημερομηνία Έκδοσης:2001
Εκδότης:Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία
Περιγραφή:A training study was conducted in German kindergartens to explore the efficiency of programs that aim at preventing subsequent reading and spellingproblems.
Βιβλιογραφική Παραπομπή:Ψυχολογία, τόμος 8, τευχ. 3, 313-329 (2001)
 
 
Αρχεία σε Αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Τύπος
roth,schneider_PSIHOLOGIA_TOMOS.8_TEYHOS.3.pdf application/pdf
 
FedoraCommons OAI Βιβλιοθήκη - Υπηρεσία Πληροφόρησης, Πάντειον Πανεπιστήμιο