Το σχολείο ως μέσο ένταξης της δεύτερης γενιάς μεταναστών. Μια ποιοτική προσέγγιση
Κύρια Υπευθυνότητα:
Κόζη, Ευγενία
Επιβλέπων:
Ζέρη, Περσεφόνη
Θέματα:
Μειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα Μετανάστες -- Εκπαίδευση
Εκδότης:
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Περίληψη:
Η εν λόγω εργασία έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση της σχέσης με το σχολείο των μαθητών μεταναστών και αιτούντων άσυλο δεύτερης γενιάς. Η μελέτη του μεταναστευτικού φαινομένου είναι ακόμη και σήμερα ένα ανοικτό ζήτημα στις κοινωνικές επιστήμες τόσο σε επίπεδο ορολογίας όσο και σε επίπεδο μεθοδολογικής προσέγγισης.
Περιγραφή:
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ΠΜΣ "Πολιτιστική Διαχείριση"